fredag 5 mars 2010

Hey, it's TEXTFEST med Textival!

Till min stora sorg befinner jag mig i Stockholm den här helgen (men till min stora glädje är jag i hufvudstaden för att gå på födelsedagsfest för sångerskan i det här eminenta men avsomnade bandet).

Sorgen, den beror att vännerna i Textival imorgon lördag ställer till med sin Textfest på och i samarbete med Hey! It's Enrico Pallazzo.

Minns förra årets baluns på Luderkupan med värme och litterär dekadens. Årets fest kommer att bli om möjligt ännu mer, för lyssna bara på det här:

Den Tredje Statsmakten!
Boktron!
Nina Natri spelar skivor!
Vimplar!
PWR Paper spelar också skivor!
Bokbål!
Ny Tid Ny Strid spelar också skivor!
Plus massa mer och massa mer som vi ännu inte vet om.

Förköp köper du för 100 riksdaler på Butik Kubik, Tredje Långgatan 8. Observera att du också måste anmäla dig med för- och efternamn till fest@textival.se. Ej att glömma.

Facebookeventet hittar du här.

Inga kommentarer: