lördag 16 april 2011

sist men inte minst:

Ikväll är den stora kvällen men ytterligare ett par presentationer hinner vi med! Vi kör dem i ett sjok - här har vi ett par ladies som kommer värma upp terrassen!



Helena Siewertz spelar vanligtvis skivor inom ramen för VÄGEN som också arrangerar egna klubbkvällar. 

Bästa låt: Haha, nä jag kan verkligen inte välja.
Bästa danslåt: Flera poänger samlas t ex i Lady Sovereigns 'So Human'
Dansar gärna tryckare till: Pga fina konsertminnen; tryckare ackompanjerad av Scout Niblett – Kiss, och när melodin tar slut är det för sent.
Vägrar spela: ibland.
Blir lättast charmad att spela önskelåtar genom att: Peppen! Papper och penna!
Om jag vågar ska jag spela: Oförarglig countrypop.

 
Och så har vi Sara Mannelqvist! Norrlänning som blev stockholmare som blev göteborgare. Har spelat på tonvis med barer, festivaler och klubbar samt arrat egna. Spelar electro, disco, 80s och en del guilty pleasures. Har en förkärlek allt som är franskt, rökmaskinslukt och guld.

DJ: Koxa
Bästa låt: kan man inte välja men oavsett dag älskas Robyn och Knife mer än andra
Bästa danslåt: se ovan plus alla remixer från RAC, Keljet och Discovillains
Dansar gärna tryckare till: Whitney eller Chris Isaac
Vägrar spela: nykter/samma låt mer än en gång per kväll/på fegvolym
Blir lättast charmad att spela önskelåtar genom att: man helt enkelt önskar det jag tänkt spela anyway. Komplimanger och/eller paraplydrinkar kan också funka om man har väldigt bra musiksmak
Om jag vågar ska jag spela: den snuskigaste låt jag vet

Inga kommentarer: