torsdag 14 april 2011

sa vi att vi är peppade eller?

Bara två dagar kvar till årets fest. Vi gör storslagna planer in i det sista och oj oj oj vad fint det kommer bli på lördag. Nu tänkte vi peppa lite genom att presentera våra fantastiska djs, de som kommer få er att dansa svetta gråta skratta älska på lördagens tre våningar två dansgolv fyra barer. Såklart gör vi det skunk-style.

Först ut är KLARA GRAPE som kommer att spela goa hits på våning 2 aka Dansgolvet framåt natten.



DJ: Klara Grape
Bästa låt: Går ju inte att säga så, men om jag måste välja en melodi till min egen begravning blir det Thunder Road signerad Bruce Springsteen.
Bästa danslåt: Land of a 1000 dances med Wilson Pickett.
Dansar gärna tryckare till: My heart will go on - Celine Dion.
Vägrar spela: Familjen.
Blir lättast charmad att spela önskelåtar genom att: Låten passar in eller att killen är snygg.
Om jag vågar ska jag spela: Jag vågar spela allt, alltid. Både en bra och dålig egenskap.

Inga kommentarer: