torsdag 14 april 2011

ingen tid att förlora: DJ YRLA

...och så har vi YRLA som kommer att värma upp översta våningen aka Klubben:


Bästa låt: Rufus Wainwright - Tiergarten (Supermayer remix). En fjorton minuters lång njutning och man blir förvånad hela tiden. Perfekt för regniga mornar. Och morgontechno såsom Gregor Tresher - A thousand nights som jag aldrig kommer att tröttna på. Genialisk.
Bästa danslåt: Just nu ÄLSKAR jag Sydney Blu - Give it up for me. Och vill man dö av baslycka på ett fantastiskt dansgolv så ligger extasen i Peter, Bjorn & John - Lay it down (Golden filter version) (Nt89 remix). En remix på en remix som man inte behöver minsta alkohol i blodet för att dansa sönder sig av, bara lokalen är tillräckligt mörk.
Dansar gärna tryckare till: La Roux - In it for the kill (Skream´s Let´s get the Ravey Mix). Tung och omfamnande dubstep med en bas som dunkar genom hela kroppen.
Vägrar spela: Jag har råkat skälla ut fyra personer i mina dagar som önskat Shakira - Hips dont lie. Jag är ledsen, men det är oförlåtligt. Och det som inte är av elektronisk natur kommer iallafall inte jag att spela, det överlåter jag till någon annan.
Blir lättast charmad att spela önskelåtar genom att: Man 1. önskar något jag har som är bra. 2. önskar eurodisco. Kan inte hjälpas, blir lika glad varje gång.
Om jag vågar ska jag spela: 1. Någon dubstep. 2. Reel 2 Real - I like to move it

Inga kommentarer: