torsdag 14 april 2011

en till: SANDRA MOSH


På Klubben (aka tredje våningen) kommer även Sandra Mosh att spela, Sandra är just nu malmöreporter och hus-DJ på Musikguiden i P3 och en dansgolvsskapare deluxe.



DJ: Sandra Mosh
Bästa låt: just precis idag är det DJ Mehdi - Signatune (Dave Dresden remix). Den har några år på nacken och är inte direkt vad jag brukar spela idag, men ska köra en electrospecial i etern snart och förbereder mig med den. EPISK!
Bästa danslåt: inkluderar ett house/technobeat med mycket handklapp och kvinnliga stön
Dansar gärna tryckare till: Total eclipse of the heart med Bonnie. Något av en tryckarklassiker.
Vägrar spela: odansant
Blir lättast charmad att spela önskelåtar genom att: personen i fråga vet att house inte är = SHM
Om jag vågar ska jag spela: jag kan spela jag är inte rädd

Inga kommentarer: