onsdag 21 oktober 2009

presentation #7

För ett par dagar sedan presenterades Ladyfest Göteborgs nya hemsida och myspace, idag presenteras veckans nya ladybloggare!


Jag heter: Malin
Smeknamn: Inget. Måste vara att mitt namn är så bra redan. Förutom att jag är en fisk utomlands.

Roll i Ladyfest: Initiativtagare till Ladyfest Göteborg. Fem år senare: Allt-i-allo.

Jag bor: På en kulle i Sandarna. Äntligen hemma.

Gör: Internet och självförverkligandetid.

Klädsel: Efter humör och ork.
Lyssnar gärna på: Närproducerat.
Besatt av: Att göra rätt. Att göra allt. Att åka bort.

När jag ska impa på någon brukar jag: Göra armhävningar.

Där och då mår jag bra: I goda vänners lag och/eller på dansgolvet.
Irritationsmoment i vardagen: Män i uniform. Och biljettkontrollanter utan uniform.

Favoritmål: Hyser hatkärlek till frukosten.
De bästa redskapen: Tangentbord, sax, tuschpenna.

Inga kommentarer: