måndag 5 oktober 2009

Måndagsutmaning


tal om det här med vilka som platsar på scen och så vidare i Ladyfestsammanhang gjorde jag en liten playlist på spotify med mina tjugo favoriter just nu och oj vad det är svårt!

Inte svårt som i att hitta musik, artister och band platsar utan svårt som i att välja ut endast tjugo av dem. Och då har jag ändå inte hittat allt på spotify och säkert glömt hälften av allt jag lyssnar på.

Men här är iallafall det jag till slut valde ut. Och för att förgylla min tråkiga vecka önskar jag mig tips på ännu mer musik (med band som är bara eller mest tjejer såklart). Därför skapade jag en helt tom playlist på spotify som du kan lägga till på >>här<<. Eller varför inte göra en helt egen fab playlist eller bara tipsa om musik som inte finns på dethära spotify i kommentarerna här nedan! Kom igen!

Inga kommentarer: