måndag 29 juni 2009

Mina festivalförluster - era lyckliga stunder

Tyvärr ser det inte bättre ut än att jag kommer bli en som missar Arvika festivalens torsdag. Aj aj aj aj aj! Torsdagen är på så många sätt den BÄSTA dagen med många av de bästa akterna. Detta hände mig även förra året och då va den stora, tunga förlusten Robyn. Till min stora sorg kommer jag missa henne i år igen när hon nu kommer göra Röyksopp sällskap på scen. Röyksopp är för övrigt ett band jag lyssnar flitigt på just nu och hemskt gärna hade velat se live. Och La Fleur. Och Adiam Dymott... Så. Jag uppmuntrar härmed alla er lyckligt lottade som kommer va på plats från början till slut att ta vara på torsdagen lite för mig också.

Ska nu rota fram sovsäcken, öronpropparna och notera Tartex på packlistan. Vi ses i potatislandet!

Inga kommentarer: